دنیای من... باز هم تنگ میشود...


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 دنیای من... باز هم تنگ میشود...

دیگر، من هم در آن جا نمیشوم

در این فضای خسته و سنگین کوچکم

در لابلای پریشانی ... پیدا نمیشوم

دلگیر از خودم ، و از او دلشکسته ...باز

میپرسم از ستاره که : " رسوا نمیشوم؟ "

دور و دور و دورتر از قلب بی کسم

میترسم از خودم ، که "معنا " نمیشوم

وقتی که با چشم تو چشم دلم تپید

قلبم به زمزمه گفت: تنها نمیشوم

میسوزم از غم گنگی درون دل

رها ازین کابوس تلخ، آیا نمیشوم؟

دنیای من باز هم تنگ میشود

من گم شدم و دیگر پیدا نمیشوم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 23:29 توسط فاطمه صلاحی| |